Vara aceasta bronzeaza-te cu Farmec!

Iunie 2, 2016 at 12:00 am Lasă un comentariu

 

 

Farmec Gerovital H3 Derma+ SUN

„Vine vara, bine-mi pare!” Da, sunt foarte fericita, ca in sfarsit vine vara! Anotimpul meu preferat, poate si datorita faptului ca sunt nascuta intr-una din lunile de vara sau  ca iubesc tot ce inseamna acest anotimp. Cu ce asociez eu vara? Ei bine, in primul rand cu mult soare, apoi cu marea, cu plaja, cu multa caldura. Odata cu expunerea la mult soare am in vedere sa-mi protejez tenul, indiferent ca ma duc la plaja sau ca plec de acasa pentru diverse activitati. Aceastea fiind spuse, am decis sa incerc o gama, noua pentru mine, o gama de produse de protectie solara lansata de Farmec si anume gama Gerovital H3 Derma+ Sun.

Pentru ca tenul meu este un ten deschis, cea mai buna alegere mi s-a parut crema de fata anti-imbatranire cu SPF 50 – tenta naturala. O sa va redactez mai jos, ceea ce spune producatorul despre aceasta crema:

„Crema este recomandată în special persoanelor cu pielea sensibilă, predispuse alergiilor solare, cu fototip deschis de piele. Poate fi folosită cu succes pentru prevenția intoleranțelor solare, a petelor pigmentare, a fotodermatozelor etc.Tenta naturală de culoare este potrivită pentru fototipuri deschise de piele.

Nu conţine parfum, octocrylene, oxibenzonă, ulei de parafină, parabeni, alcool.”

In afara de aceasta varianta, mai exista si 2 variante, crema de fata, anti-imbatranire cu SPF 50, tenta aurie si  crema de fata, anti-imbatranire cu SPF 50.

Din ceea ce am citit, crema de fata, anti-imbatranire cu SPF 50 – tenta aurie este recomandată în special persoanelor cu tenul inchis sau aplicata pe o piele deja bronzata.

Si aceste 2 variante, pot fi folosite cu succes pentru prevenția intoleranțelor solare, a petelor pigmentare, a fotodermatozelor etc.

La fel, ambele nu conţin parfum, octocrylene, oxibenzonă, ulei de parafină, parabeni, alcool.

Ce va pot spune eu, dupa folosirea cremei de fata anti-imbatranire cu SPF 50 – tenta naturala: consistenta cremei este destul de densa, dar prin masare usoara se absoarbe perfect si destul de repede, fara a ramane tenul incarcat sau patat. Acopera in mod uniform. Sunt multumita 100% de protectia oferita. Va recomand cu caldura, sa incercati aceasta crema de protectie solara, in varianta folosita de mine sau dupa caz, ce considerati ca vi se potriveste mai bine tenului, din cele 3 variante.

 

Multumesc Farmec, Gerovital – Doctor in frumusete!

Va doresc, din toata inima, o vara insorita!

 

 

 

 

Entry filed under: Cosmetice. Tags: , , , , , , .

Tagliatele vegane Ajvar – pasta de ardei iute

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2016
L M M M V S D
« Mar   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts


