Tagliatele vegane

Martie 2, 2016 at 11:15 am Lasă un comentariu

Va prezint o noua reteta si anume, tagliatele vegane. Spun vegane, pentru ca am folosit tagliatele fara ou.

Ingredientele pe care le-am folosit:

  • 500 gr. tagliatele marca Panzani
  • 1 vanata
  • 1 zucchini
  • 1 ceapa rosie
  • 1 capatana de usturoi
  • 1 cutie de rosii intregi decojite
  • putin gogosar de la congelator
  • putina pasata de rosii
  • ulei de masline
  • apa
  • oregano, maghiran, sare, un amestec de oregano cu ardei iute uscat, putin praf de usturoi.

Mod de preparare: am adaugat in wok, patru linguri de ulei de masline, impreuna cu ceapa si usturoiul pe care le-am lasat doar un pic sa se inmoaie, imediat am adaugat vanata taiata cubulete mici si gogosarul congelat. Am adaugat 200 ml de apa. am lasat un pic pe foc si am adaugat zuchini tot taiat cubulete mici. Dupa aceea au urmat rosiile taiate cubulete si la sfarsit pasata de rosii. Condimentele le-am pus la final. Sosul rezultat trebuie sa aiba o consistenta densa. Am pus la fiert tagliatelele, 10 minute, dupa care le-am dat sub un jet de apa rece, le-am strecurat si adaugat in wok.

20160302_112100_resized (2)

Pofta buna!

Entry filed under: Retete. Tags: , , .

Chiftelute vegane cu seminte de susan negru Vara aceasta bronzeaza-te cu Farmec!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Martie 2016
L M M M V S D
« Oct   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


