Chiftelute vegane cu seminte de susan negru

Octombrie 23, 2015 at 10:32 am Lasă un comentariu

Chiftelutele vegane le-am pregatit in mai multe variante si nu m-am plictisit de ele niciodata. De fiecare data plecand de la reteta de baza, am experimentat si de fiecare data rezultatul a fost exceptional.

De aceasta data, m-am gandit sa folosesc un amestec de legume gata pregatit si anume un amestec de supa de toamna, cumparat de la Lidl. Amestecul contine: varza de Bruxelles, morcovi, cononopida, gulie, praz, ceapa, patrunjel si telina.

Aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:

  • 2 cani de fulgi de ovaz fini
  • 1 cana de apa plata
  • 1 punga de 450 gr amestec de legume
  • sare roz Himalaya
  • boia de ardei
  • tarhon
  • oregano
  • 4 linguri ulei de rapita
  • 2 linguri seminte de susan negru

Am inmuiat fulgii fini de ovaz cu apa plata pana s-au transformat intr-o pasta usor lipicioasa. Legumele congelate le-am lasat un pic afara si dupa le-am tocat la robot. Pasta rezultata am amestecat-o cu legumele tocate, peste care am adaugat condimentele, dupa gust. Am adaugat uleiul si semintele de susan negru si am amestecat bine compozitia.

In tava de la cuptor am pus hartie de copt si am inceput sa formez chiftelutele. Din compozitia de mai sus au rezultat 19 chiftelute.

Chiftelutele sunt ideale pentru persoanele vegane sau cele care tin post.

Pofta buna!

chiftelute

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , .

Burgeri din linte Tagliatele vegane

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Octombrie 2015
L M M M V S D
« Apr   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts


