Burgeri din linte

Aprilie 19, 2015 at 2:26 pm Lasă un comentariu

In weekend ne putem delecta si cu retete ce necesita mai mult timp de pregatire. Deoarece pranzul meu si al fetitei mele este in 99% din cazuri vegan, am pregatit o reteta satioasa si sanatoasa de „burgeri” vegetali.

Ingrediente: 500 gr linte rosie, 1 morcov mare, 1 pastarnac, 1 patrunjel, 2 cepe rosii, 1 capatana de usturoi, sare roz, boia de ardei dulce, fulgi de ardei iute, marar uscat, tarhon uscat, zatar, faina de naut si ulei de rapita.

Lintea am spalat-o in cateva ape, dupa care am pus-o la inmuiat cu o seara inainte. Dimineata am pus-o la fiert. Morcovul, patrunjelul si pastarnacul le-am dat pe razatoarea mica de la robot. Ceapa si usturoiul le-am taiat cat de mic am putut. Am scurs lintea dupa ce a fiert, am lasat-o un pic sa se raceasca, dupa care am adaugat-o in blender. Pasta rezultata am amestecat-o cu restul ingredientelor. Am adaugat 8 linguri de ulei de rapita si 4 linguri de faina de naut. Condimentele au fost adaugat-o dupa gust, nu am folosit cantitati exacte. Compozitia este bine sa o pastram ceva timp la frigider, pentru a nu se faramita burgerii in cuptor, datorita temperaturii ridicate.

Scoatem compozitia si incepem sa formam chiftele mari. Punem in tava o foaie de copt si adaugam chiftelele pe care dupa aceea le aplatizam un pic cu mana pentru a se transforma ca si forma in burgeri. Au stat la cuptor 15 minute pe o parte si 15 minute pe cealalta. Au rezultat 15 burgeri deliciosi si sanatosi.

I-am servit cu salata verde stropita cu ulei de masline si condimentata cu sumac.

Pofta buna!

11008079_10204099390108268_6994822994136736147_n

Entry filed under: Retete. Tags: , , , .

Smoothie roz Chiftelute vegane cu seminte de susan negru

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2015
L M M M V S D
« Ian   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts


