Supa cu legume chinezesti si taitei din fasole mung

Ianuarie 31, 2015 at 12:42 pm Lasă un comentariu

Ador supele condimentate, si de aceea m-am incumetat sa pregatesc si eu acasa o astfel de supa.

Am folosit 1 punga de legume chinezesti de la Lidl, 3 linguri de ulei de masline, 1 lingurita fulgi de ardei iute, 1 lingura fulgi de usturoi, 1 lingurita de piper sichuan macinat, putina sare roz de Himalaya, 1 cub de legume bio Alnatura, putina soia dulce, otet de orez si 1/2 punga de taitei de fasole mung.

Am pus uleiul impreuna cu legumele chinezesti un pic sa se inmoaie, la foc mic, am adaugat toate condimentele si dupa am pus 1 litru si jumatate de apa. Dupa ce legumele s-au fiert cat de cat (depinde cum va plac, mai moi sau mai crocante), am adaugat taitei si am mai las pe foc inca 5 minute.

Supa arata astfel:

supa cu legume chinezestiPofta buna!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , .

2014 in review Smoothie roz

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2015
L M M M V S D
« Dec   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts


