Primul meu smoothie!

Noiembrie 26, 2014 at 12:52 pm Lasă un comentariu

In sfarsit! Am reusit sa prepar si eu pentru prima data, un smoothie. Zmeura fiind fructul meu preferat, a vost vedeta acestuia.

Ingrediente:

250 ml lapte bio de soia cu vanilie marca Biotrend

4 linguri pline cu varf, cu zmeura congelata

2 linguri de seminte de canepa

Daca nu sunteti vegani, ii puteti adauga si o lingurita de miere. Am servit acest smoothie ca si mic dejun, ingredientele de mai sus sunt pentru 1 portie. Mi-a lasat o impresie foarte placuta, cea a un mic dejun satios, dulce, revigorant, energizant.

Primul meu smoothie arata asa:

smoothie 26.11.2014

Entry filed under: Retete. Tags: , , , .

Plăcintă din foi de dovleac umplută cu smochine și nuci Un nou smoothie – un nou inceput!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2014
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


