Supa crema de dovleac

Septembrie 6, 2014 at 7:05 am Lasă un comentariu

A venit toamna!

Este vremea supelor creme, preferatele mele si ale fetei mele. Supa vedeta a acestui anotimp si numarul 1 in topul fetei mele, este supa crema de dovleac.

Pentru aceasta supa crema am folosit:

– 800 gr dovleac, taiat cubulete

– 1/2 telina

– 2 radacini de pastarnac

– 2 radacini de patrunjel

– 1 ceapa alba

– 4 morcovi mici

– 3 catei de usturoi

– 1 dovlecel

– 3 linguri de ulei bio

– 1 praf de sare roz de Himalaya

– 2 linguri de otet de mere bio

– seminte de floarea soarelui coapte (optional, pentru servire).

Am taiat legumele cubulete destul de mari, deoarece se pun toate la sfarsit in blender.

Am pus in oala: usturoiul, ceapa, telina, morcovul, pastarnacul, radacina de patrunjel si dovleacul la foc mic cu cele de 3 linguri de ulei si am amestecat din cand in cand.

Dupa ce s-au mai inmuiat un pic legumele am adaugat dovlecelul, si dupa vreo 5 minute am adaugat apa, cat sa acopere legumele.

Am pus putina sare si cele 2 linguri de otet de mere. Dupa ce s-au racit un pic, am pus in blender legumele fierte si zeama (nu am folosit toata zeama din oala, deoarece noua ne place ca supa sa aiba o consistenta mai groasa). Am copt la sfarsit cateva seminte de floarea soarelui si le-am presarat in supa.

Pofta buna!

supa dovleac

 

 

 

 

Entry filed under: Retete. Tags: , , , .

Chiftele vegane cu quinoa si fulgi de ovaz bio Pachetele de primavara cu urzici si leurda

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2014
L M M M V S D
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most Recent Posts


