Chiftele vegane cu quinoa si fulgi de ovaz bio

Septembrie 4, 2014 at 5:44 am Lasă un comentariu

Ingrediente:

– 1/3 cana de quinoa bio, pe care am spalat-o bine intr-o sita, inainte de a o pune pe foc, la fiert, pentru aproximativ 20 de minute, pana se absoarbe toata apa. Pentru a fierbe bine quinoa, eu folosesc urmatoarea proportie: 1 parte quinoa, 3 parti apa.

– 2/3 cana de fulgi fini de ovaz bio

– 1 ceapa mica

– 1 radacina de patrunjel si 1 radacina de pastarnac

– 1/2 de telina

– 2 catei de usturoi

– 1 dovlecel

– 1 legatura de patrunjel

– 1 praf de sare roz de Himalaya

– 4 linguri de ulei bio

– 2 linguri de seminte de susan

Radacinoasele, ceapa si usturoiul le-am ras pe razatoarea mica a robotului, dupa care trebuie ras dovlecelul separat si stors de apa care si-o lasa.

Am tocat patrunjelul. Intr-un bol am adaugat toate ingredientele: quinoa fiarta, fulgi de ovaz, legumele rase, patrunjelul tocat, sare, ulei si semintele de susan. Am amestecat bine si le-am mai lasat un pic sa se inmoaie si fulgii de ovaz.

Dupa aceea am format chiftelele si le-am pus intr-o tava in care am pus in prealabil o hartie de copt. Le-am bagat la cuptor pentru 30 de minute, 15 minute pe o parte, 15 minute pe cealalta.

Pofta buna!

downloaddownload 1

 

 

 

 

 

Entry filed under: Retete. Tags: , , .

Pastă de măsline Supa crema de dovleac

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2014
L M M M V S D
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most Recent Posts


