Mangold si spanac in wok

Februarie 26, 2014 at 10:34 am Lasă un comentariu

Pentru ca primavara soseste in curand, m-am gandit sa incep sa prepar cateva retete, ce contin multe legume verzi, pentru o usoara detoxifiere, de data aceasta am folosit legume de la congelator, dar in curand voi trece la cele verzi proaspete (cum ar fi stevie, leurda, untisor, usturoi verde, ceapa verde, spanac, urzici).

Am folosit:
– Spanac tocat congelat – 1 kg
– Mangold congelat – 1/2 kg
– praz catave bucatele tocate marunt;
– usturoi cativa catei
– 1/2 lingura rasa de sare roz de Himalaya
– 1/2 lingurita turmeric
– 2 linguri de ulei de masline

Am pus wok-ul pe foc si am adaugat spanacul congelat. Focul l-am lasat mic, pentru ca nu am vrut sa pun deloc ulei in timpul gatirii.

1
2
3

Dupa aceea am adaugat mangoldul congelat. Am amestecat putin si am lasat la foc mic, legumele fiind congelate nu a mai fost nevoie sa adaug apa.

4

Dupa ce s-au calit putin in propria apa si zeama, am adaugat prazul si usturoiul, sarea si turmericul.

6
7

Am mai lasat cateva minute sa se inmoaie usturoiul si prazul, dupa care am inchis focul si am adaugat cele 2 linguri de ulei de masline extravirgin.

8

Pofta buna!!!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , .

Wok cu legume si carne de cereale Straccetti Ciorba de burta vegana

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Februarie 2014
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Most Recent Posts


