Terci de ovaz – Oat porridge

Ianuarie 31, 2014 at 7:39 am 1 comentariu

Pentru reteta pregatita, am folosit:

– 8 linguri de fulgi de ovaz marunti (fini)
– 400 ml apa
– 1 praf de sare
– 2 linguri de fulgi de nuca de cocos
– 1 lingurita de scortisoara bio
– 1 lingurita de coaja de portocala bio, rasa

Am pus apa la fiert impreuna cu sarea, cand a inceput sa fiarba am adaugat fulgii de ovaz. Compozitia trebuie amestecata putin pentru a nu se prinde. Dupa aceea am pus fulgii de cocos, coaja de portocala bio, scortisoara bio si am amestecat in continuare. Am lasat pe foc pana in 5 minute.

Ingredientele de mai sus sunt pentru 2 portii. Terciul astfel obtinut l-am impartit in doua castronele.

Fetei mele nu ii plac stafidele si de aceea nu am pus stafide de la inceput in compozitie. Ei i-am ras un mar bio (deci am pastrat si coaja) si i-am adaugat 2 lingurite de miere, amestecand totul in final.

Varianta pentru printesa mea arata cam asa:

download

In varianta pentru mine, am adaugat 1 lingura rasa de stafide si 2 lingurite de miere:

download 1

Variantele pentru acest terci sunt nenumarate. Puteti adauga la final alte fructe uscate, de exemplu merisoare sau goji, fructe de padure, felii de banane, seminte, nuci sau migdale, depinde de gusturile fiecaruia in parte.

Printesa mea a concluzionat: seamana la gust cu orezul cu lapte. Ma bucur sa aflu ca apa plata, in combinatie cu alte ingrediente, poate da un gust atat de minunat.

Sa aveti o zi frumoasa si linistita!!!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , .

Arrosto -vegan roast beef Carne de cereale Straccetti

1 comentariu Add your own

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2014
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


