Tocanita de ciuperci cu leurda

Aprilie 14, 2013 at 8:09 am 2 comentarii

Pentru ca tot a venit primavara, in sfarsit ne putem bucura si de verdeturile care apar la piata in acest anotimp, una dintre ele fiind leurda sau cum i se mai spune usturoi salbatic.

M-am gandit sa pregatesc o tocanita de ciuperci cu leurda. Pentru aceasta reteta am folosit:

2 caserole de ciuperci champignon – 1000 gr.
1 cutie de rosii decojite tocate
1 borcan de pasta de gogosari (pasta pregatita de sora mea in toamna trecuta, s-a pastrat perfect si este nemaipomenita)
1 legatura de patrunjel
1 legatura de marar
3 legaturi de leurda
sare, boia dulce, amestec de piper, ulei de rapita

Am tocat leurda si am pus-o la foc mic, putin la calit.
poză (2)

Am tocat ciupercile si le-am adaugat si pe acestea peste leurda:

poză (3)

poză (4)

Am lasat vreo 15-20 de minute la foc potrivit, dupa care am adaugat pasta de gogosari si rosiile tocate, pentru inca vreo 10 minute la foc normal. Am adaugat sare, dupa gust, amestec de piper si boia dulce. Am oprit focul si am presarat patrunjelul si mararul tocat.

poză (5)

poză (6)

poză (7)

Pofta buna!!!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , , , , , .

Taitei din fasole mung cu mixt de legume bio Cartofi noi la cuptor

2 comentarii Add your own

  • 1. Mihaela Chiriac  |  Aprilie 14, 2013 la 12:47 pm

    Arata superrrr!!!! Stiam ca o vei face, dar nu mi-am imaginat si cat de bine o sa arate!!!

    Răspunde
    • 2. Organic choices in my life  |  Aprilie 14, 2013 la 2:04 pm

      Multumesc!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2013
L M M M V S D
« Mar   Mai »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most Recent Posts


