Ciuperci umplute cu marar si ceapa verde

Martie 19, 2013 at 8:05 pm Lasă un comentariu

Pentru aceasta reteta am folosit:

– ciuperci mari champignon – 4 buc.

– ulei de susan bio – 4 linguri

– marar proaspat – cateva fire

– ceapa verde – cateva fire

– sare de mare Alnatura si piper

poză

poză (1)

Am tocat coditele de la ciuperci, ceapa verde, mararul. Am amestecat totul intr-un castron, am adaugat cele 4 linguri de ulei de susan si sare si piper.

Intr-o tava am pus o coala de hartie de copt, am pus ciupercile, in care am pus compozitia din castron. Am bagat la cuptor la 200 de grade pentru 30 de minute.

poză (2)

poză (3)

poză (4)

Rezultatul final:

poză (5)

Pofta buna!!!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , .

Mic dejun pentru printesa mea Alessia Taitei din fasole mung cu mixt de legume bio

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Martie 2013
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts


