Mic dejun pentru printesa mea Alessia

Martie 16, 2013 at 7:04 pm 2 comentarii

Am pregatit acest mic dejun pentru printesa mea, Alessia, si ea a fost foarte incantata.

Am folosit:

– lapte de cocos bio Rapunzel
– cereale bio cu quinoa
– fulgi de cocos Sano Vita

poză (2)poză

Am folosit 2 linguri pline de cereale, 1 lingura de fulgi de cocos, 2 linguri de lapte de cocos:

poză (5)poză (4)poză (3)poză (1)

Am lasat cerealele la inmuiat putin si am amestecat.

Micul dejun pentru printesa mea arata astfel:

poză (6)

Breakfast is ready!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , , , , , .

Mic dejun vegan cu 3 feluri de fulgi Ciuperci umplute cu marar si ceapa verde

2 comentarii Add your own

  • 1. Mihaela Chiriac  |  Aprilie 14, 2013 la 12:50 pm

    te invidiez sincer Alessia!! Ma inviti si pe mine la masutza ta de printesa?
    Mor de pofta!!!

    Răspunde
    • 2. Organic choices in my life  |  Aprilie 23, 2013 la 8:40 am

      Da!!! oricand, esti binevenita la noi in casa, chiar si la masuta de printesa!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Martie 2013
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts


