Omleta coapta – varianta light

Martie 10, 2013 at 7:49 am 2 comentarii

Aceasta este o varianta de omleta, pentru cei si cele ce doresc sa manance light din anumite motive, numai de ei sau ele

stiute…

Ce inseamna light la acesta reteta, este faptul ca, nu am folosit deloc ulei sau alta grasime pentru coacerea omletei.

Ingrediente:

1 rosie

1/4 zucchini

3 fire de ceapa verde

2 oua

condimente

pozăpoză (2)

Am pus legumele si ouale batute in tava de silicon, am presart un pic de condimente ecologice si putina sare de mare. Am incalzit putin cuptorul inainte de a baga tava in cuptor. Am setat cuptorul la 200 de grade si timp de coacere 30 de minute.

Rezultatul:

poză (3)

Breakfast is ready!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , .

Chiftelute vegane cu susan negru Mic dejun vegan cu 3 feluri de fulgi

2 comentarii Add your own

  • 1. Mihaela Chiriac  |  Martie 14, 2013 la 5:25 pm

    cat de bine arataaaaaaaaaaaa, aproape ca mi-=as dori sa fie zilnic week-end

    Răspunde
    • 2. Organic choices in my life  |  Martie 14, 2013 la 5:45 pm

      Multumesc pentru apreciere! Este varianta ideala si pentru tine, mi-ar place sa-mi spui ca ai pregatit si tu aceasta reteta.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Martie 2013
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts


