Paella valenciana

Februarie 17, 2013 at 4:28 pm 2 comentarii

Am primit cadou, de la sora mea, o paellera (multumesc Bia), o tigaie speciala pentru gatit paella. A fost achizitionata din Spania, Valencia. Paellera arat cam asa:

poză (3)

poză (2)

I-am facut poza si cu pretul pe ea, ca sa va faceti o idee asupra pretului acesteia.

Am folosit: ardei capia, telina, ceapa, ulei bio pentru prajit, sofran, orez scotti riso cu bob mare, 2 puisori (pe eticheta lor scrie ca au fost hraniti numai cu cereale, deci nu sunt umflati cu hormoni, de aceea sunt si foarte micuti), legume mexicane.

poză

poză (1)

poză (4)

poză (5)

Am tocat legumele, ceapa, telina si ardeiul capia, am adaugat ulei de prajit in paellera, dupa ce s-a incins putin am adaugat legumele tocate.

poză (6)

Dupa aceea am adaugat orezul si am amestecat putin sa nu se prinda:

poză (8)

Am presarat sofranul, dupa care am adaugat de 2 masuri de apa (aceeasi masura ca si pentru orez).

Am bagat paellera la cuptor pentru 45 de minute, in acest timp am mai adaugat 2 masuri de apa.

Puisorii au fost fierti separati, dupa aceea i-am curatat de pielita si i-am taiat in bucatele.

poză (10)

Bucatelele de pui si legumele mexicane le-am adaugat la sfarsit si am mai lasat 15 minute.

Asa arata paella scoasa din cuptor:

poză (11)

Orezul este baza paellei si nu se vede in paellera:

poză (12)

Am transferat paella intr-un bol si rezultatul final este:

poză (13)

Buen provecho!!!

poză (14)

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , , , , , .

Couscous Taitei din fasole mung cu legume chinezesti si sos din castraveti si ananas

2 comentarii Add your own

  • 1. biaskitchen  |  Februarie 17, 2013 la 4:51 pm

    Mada ,ai gatit reteta mea preferata! Dupa cum rata cred ca ti-a iesit delicioasa!Felicitari!

    Răspunde
    • 2. Organic choices in my life  |  Februarie 17, 2013 la 5:36 pm

      Multumesc!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Februarie 2013
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Most Recent Posts


