Supa crema de porumb cu sos de soia

Ianuarie 24, 2013 at 6:41 pm 2 comentarii

Pentru aceasta supa am folosit:

– boabe de porumb

– dovlecel

– frunze de telina tocate

– morcovi si ceapa

– ulei de masline

– sos de soia 100 ml

– 1 lingura de sare

dovlecel morcovi si ceapa porumb telina verde sos de soia

Am inceput cu morcovii si ceapa, le-am pus la calit in wok cu ulei de masline, dupa vreo 15 minute am adaugat porumbul, frunzele de telina verde tocate, apa si 1 lingura de sare. Am lasat sa fiarba cam 15 minute.

m si ceapa la calit adaugam porumb adaugam dovlecel adaugam telina adaugam apa

Transferam legumele din wok in blender, dar nu adaugam zeama in totalitate daca dorim ca supa sa fie mai groasa, eu am adaugat cam jumatate din zeama.

leg in blender

soia

Dupa ce legumele s-au pasat si am obtinut crema, am adaugat 100 ml sos de soia si rezultatul este acesta:

supa

Sper sa va placa!!!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Supa crema de dovleac cu seminte de in Omleta coapta

2 comentarii Add your own

  • 1. biaskitchen  |  Ianuarie 24, 2013 la 7:42 pm

    ne aduci sa gustam?

    Răspunde
    • 2. Organic choices in my life  |  Ianuarie 25, 2013 la 6:27 am

      daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2013
L M M M V S D
    Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


