Supa crema de dovleac cu seminte de in

Ianuarie 23, 2013 at 5:56 pm 2 comentarii

Demult vroiam sa pregatesc supa crema de dovleac, mai ales ca este si una din supele preferate ale Alessiei.

Pentru supa am folosit urmatoarele ingrediente:

600 gr de dovleac taiat cubulete (de la congelator)

1/2 telina

2 morcovi

2 cepe

telina verde tocata (de la congelator)

1 lingura de chimion

1 lingura de sare

ingrediente 1 ingrediente 2 ingrediente 3 ingrediente 4

Am gatit totul in wok, mai intai am adaugat putin ulei de masline, dupa ceapa si dovleacul (legumele le puteti taia dupa cum aveti dispozitie, deoarece vor ajunge in blender la sfarsit).

Am lasat sa se inmoaie un pic dovleacul si ceapa, dupa care am adaugat morcovii, telina, rosiile, dupa care am mai lasat la foc mic 5-10 minute. Am amestecat un pic legumele pe parcursul pregatirii lor in wok, pentru a nu se prinde.

adaugare morcovi

adaugare telina

Dupa am adaugat apa (1200 ml) si chimionul:

adaugare apa si chimion

La sfarsit am adaugat frunze de telina tocate:

adaugare telina verde

Timp de fierbere 15 minute.

Am transferat totul in blender:

legume bagate in blender

Dupa blenduire:

legume pasate

Pentru Alessia am adaugat 1 lingurita din semintele de in putin inmuiate in apa:

supa Alessia

O alta varianta de servire, cu amestec de piper macinat si ardei iute uscat:

supa prezentare

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Humus cu seminte de susan Supa crema de porumb cu sos de soia

2 comentarii Add your own

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2013
L M M M V S D
    Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


