Humus cu seminte de susan

Ianuarie 22, 2013 at 6:11 pm Lasă un comentariu

Am pregatit o varianta de humus gata in 5 minute, reteta intrand astfel in topul favoritelor mele, in primul rand datorita timpului de pregatire si in al doilea rand pentru ca iubesc bucataria libaneza (alaturi de alte bucatarii exotice).

ingrediente:
1 cutie de naut gata fiert marca Auchan
1 1/2 lamaie
2 catei de usturoi
5 lingurite pline de pasta de susan – tahina – de data aceasta am avut tahina organica, achizitionata anul trecut din Turcia.
1 punga de 50 gr seminte de susan (semintele de susan sunt foarte bogate in calciu)

poză 2

poză

poză 5

Am scurs nautul si l-am transferat in robot. Am pastrat zeama din cutie, deoarece am folosit putin din ea.

Am adaugat usturoiul, zeama de lamaie (in poza la ingrediente apare doar 1/2 de lamaie dar gustand pe parcurs din humus am vazut ca trebuie sa mai adaug), 5 lingurite de tahina si putina zeama.

poză 3

poză 4

Pasta este gata. Am transferat-o intr-un bol, am adaugat punga de seminte de susan, am amestecat pana semintele s-au incorporat perfect in pasta.

Humusul meu cu seminte de susan gata in 5 minute:

poză 6 poză 7

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , .

salata de cruditati cu maioneza vegetala Supa crema de dovleac cu seminte de in

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2013
L M M M V S D
    Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


