salata de cruditati cu maioneza vegetala

Ianuarie 20, 2013 at 3:57 pm Lasă un comentariu

Pentru aceasta salata am folosit:

1/2 telina mare

1 1/2 tije de apio

2 lamai

1 ridiche neagra mare

1 ridiche alba

1 sfecla rosie mare

2 morcovi

mustar, ulei de masline, sare si mei Alnatura

poză (91) poză (93) poză (94) poză (95) poză (97)

Maioneza vegetala se prepara astfel:

Am pus la fiert 250 gr de mei, la foc mic, trebuie amestecat din cand in cand pana se inmoaie meiul.

Cand spun mei nu va ganditi la cel din piete care se vinde pentru pasari.Exista mei, ca cereala, foarte utilizat de europeni pentru prepararea budincilor si a altor retete.

Am aflat de la sora mea care este foarte pasionata de gatit, are si ea un blog culinar si anume http://mypassioniscooking.wordpress.com, ca meiul este foarte bun coagulant ca si oul, ea inventand practic aceasta preparare a maionezei vegetale (multumesc Bia, pentru informatii).

meiul fiert arata asa:

poză - Copy

avand baza pregatita pentru maioneza am inceput sa adaug peste putin cate putin ulei de masline si zeama de lamaie. Oricum este prima oara in viata mea cand prepar maioneza si credeti-ma ca raman la aceasta varianta, pe cea cu ou nu sunt curioasa sa o prepar.

Am adaugat si mustar dulce in maioneza cam 2 linguri mari.

asa arata maioneza vegetala:

1 - Copy

2

legumele le-am bagat la robot si le-am ras pe razatoarea mica de la robot:

poză (99) poză (100)

deoarece am obtinut o cantitate mare de legume rase, am impartit-o in doua si jumatate am amestecat-o cu maioneza vegetala, iar cealalta jumatate am preparat-o a doua zi, dupa ce am intrat in posesia unui borcan de maioneza cu ou (aceasta am pastrat-o pentru cei care nu sunt pasionati de cealalta varianta)

Rezultatul final:

3

pofta buna!!!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , , , , , .

Paste cu ciuperci pleurotus Humus cu seminte de susan

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2013
L M M M V S D
    Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


