Supa crema de linte

Ianuarie 8, 2013 at 9:13 pm Lasă un comentariu

In sfarsit! Am muncit ceva la aceasta supa. In primul rand am pus la inmuiat lintea de aseara si a stat toata noaptea si toata ziua, pana am ajuns eu acasa ca sa o pot prepara.

Am folosit linte rosie, am citit ca pentru supa e mai buna lintea rosie, oricum din cea verde bio nu mai aveam. Aceasta linte rosie am cumparat-o din Turcia, anul trecut, cand am fost in concediu.

Ingredientele folosite pentru supa au fost:

300 gr linte rosie turceasca

2 morcovi

1/2 telina (telina era destul de mare)

1 ceapa

6-7 catei de usturoi (multumesc Alessia pentru ajutor)

poză (43)

boia dulce de ardei

ardei iute uscat (achizitionat tot din Turcia)

cimbru

2 foi de dafin

sare

1 cutie de rosii cherry la conserva

1 ardei capia rosu

3 linguri ulei de masline (tot din Turcia, achizitionat, OMG!!!)

1 legatura de patrunjel

Destul cu ingredientele sa trecem la preparare:

Am pus lintea la fiert in apa, in care am adaugat putin cimbru si 2 foi de dafin. Dupa ce s-a fiert am bagat-o in blender.

poză (49) poză (50) poză (52)

Separat am tras la tigaie legumele, adica ceapa si usturoiul, dupa care am adaugat telina, morcovii, ardei capia rosu si rosiile cherry, pe care le-am acoperit cu putina apa in care a fiert lintea, si au fiert si ele pentru 15 minute.

Legumele impreuna cu zeama in care au fiert si coditele de la legatura de patrunjel verde le-am bagat in blender.

poză (57)

poză (53) poză (55)

In timp ce am tras legumele la tigaie am adaugat si boiaua dulce si ardeiul iute uscat si sare marina.

Legumele blenduite si lintea blenduita le-am amestecat impreuna si le-am pus la fiert pentru 30 minute, acoperite cu un capac.

frunzele de la patrunjel le-am tocat si vor fi puse atunci cand se serveste supa si deasemenea se mai poate pune zeama de la lamaie, depinde de preferinte.

finally:

poză (59)

Afiyet olsun!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , .

Chiftelute vegane cu seminte de susan Chiftelute vegane cu spanac si ciuperci

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2013
L M M M V S D
    Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


