Chiftelute vegane cu seminte de susan

Ianuarie 6, 2013 at 5:11 pm 2 comentarii

Deoarece am ales aceste chiftelute ca fiind castigatoarele pentru micul meu dejun din fiecare luni, marti, miercuri, joi si vineri (probabil pana voi termina fulgii de ovaz, astazi am achizitionat 3 pungi de 500 gr din Lidl, am gasit si acolo fulgi fini de ovaz), am pregatit o tava ca sa imi ajunga pentru micul dejun, timp de cateva zile.

Am plecat de la varianta initiala dar cu mici modificari: 1 cana fulgi de ovaz, 1/2 cana apa, 1 cana seminte de susan, 1 lingurita boia de ardei dulce, 1 lingurita maghiran, 2 lingurite sare, 1 lingurita tarhon, 3 morcovi, 1/4 telina, 4 catei de usturoi si cam 1 canuta de telina verde frunze (aceasta o aveam la congelator gata tocata). In robot am bagat tot asa morcovii fierti, sfertul de telina fiarta cu usturoiul crud si telina verde frunze.

Timp de coacere 30 minute, 15 minute pe fiecare parte.

Rezultatul:

poză (40)

poză (41)

Maine le voi servi cu salata din ridiche alba data pe razatoare, cu sare si putin ulei de masline. Yummy!!!!!!!!!!!!!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Chiftelute vegane cu nuci macinate Supa crema de linte

2 comentarii Add your own

  • 1. eumiealmeu  |  Ianuarie 6, 2013 la 5:15 pm

    sper să le placă și alor mei, care înclină spre veganism.

    Răspunde
    • 2. Organic choices in my life  |  Ianuarie 6, 2013 la 5:33 pm

      merita incercat, ingredientele nu costa mult si reprezinta un fel sanatos de mancare.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2013
L M M M V S D
    Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


