Iahnie de linte verde

Ianuarie 5, 2013 at 1:35 pm 10 comentarii

Sotul meu mi-a adus din Germania, o punga de linte verde si bio pe deasupra.

poză (21)poză (22)

Am cautat pe net o reteta si am ales sa fac iahnie din linte verde.

Ingrediente:

500 gr linte verde, 3 morcovi, 1 radacina patrunjel, 1 telina mica, 2 cepe mici, o capatana de usturoi

ulei de masline

boia dulce de ardei

piper

tarhon

sare

2 frunze de dafin

putin patrunjel verde

1 cutie de rosii cherry

10 linguri suc de rosii

si chef de gatit

Am inceput cu lintea, care a fost inmuiata in apa calduta, apa schimbata de cateva ori:

poză (24)

poză (26)

In timp ce lintea a stat frumos la inmuiat, am curatat legumele:

poză (28)

Dupa care legumele bagate la robot:

poză (30)

dupa ce lintea a stat pentru 2 ore la inmuiat si i-a fost schimbata apa de cateva ori, am pus-o la fiert pentru 1 ora.

Am calit legumele tocate cu putin ulei de masline, si am adaugat si usturoiul putin zdrobit, sa-si lase aromele.

Cand lintea a fiert am adaugat legumele calite si condimentele:

poză (32)

poză (33)

poză (34)

am adaugat 1 cutie de rosii cherry:

poză (35)

si 10 linguri cu suc de rosii:

poză (36)

am bagat la cuptor pentru 1 ora si un sfert la foc potrivit sa scada si sa se amestece aromele.

si in sfarsit:

poză (37)

un amestec de culori si arome!!! am servit cu gogonele si conopida!!!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , , , .

Chiftelute vegane Chiftelute vegane cu nuci macinate

10 comentarii Add your own

  • 1. biaskitchen  |  Ianuarie 5, 2013 la 1:38 pm

    Venim si noi sa o degustam

    Răspunde
  • 2. BIASKITCHEN  |  Ianuarie 5, 2013 la 1:46 pm

    Mada , de ce trebuie schimbata apa de mai multe ori ?Eu am fiert lintea in apa in care a stat la inmuiat .

    Răspunde
    • 3. Organic choices in my life  |  Ianuarie 5, 2013 la 1:51 pm

      Pentru a arunca cojile care se ridica la suprafata!!!

      Răspunde
  • 4. BIASKITCHEN  |  Ianuarie 5, 2013 la 1:48 pm

    am vrut sa-ti dau mai multe like -uri dar se pare ca nu se poate decat unul singur.

    Răspunde
    • 5. Organic choices in my life  |  Ianuarie 5, 2013 la 1:52 pm

      Multumesc!!!

      Răspunde
  • 6. BIASKITCHEN  |  Ianuarie 5, 2013 la 1:58 pm

    Am inteles.De aceea nu am spalat eu lintea pt supa crema , ca sa toc si cojile!

    Răspunde
    • 7. Organic choices in my life  |  Ianuarie 5, 2013 la 2:03 pm

      Din ce am citit, am inteles ca lintea verde este mai buna pentru salate, mancaruri si cea rosie pentru supe sau pateu vegetal, cea rosie nu ramane intreaga la fiert. Orice culoare ar avea este foarte buna pentru mine!!!

      Răspunde
      • 8. BIASKITCHEN  |  Ianuarie 5, 2013 la 2:04 pm

        Eu am folosit-o la supa crema si a fost delicioasa!

  • 9. BIASKITCHEN  |  Ianuarie 5, 2013 la 2:01 pm

    Sa postez si eu repede reteta de supa de linte sa vada lumea ca suntem surori si la gatit!

    Răspunde
    • 10. Organic choices in my life  |  Ianuarie 5, 2013 la 2:05 pm

      Da si stii ce reteta ne-a iesit cea mai buna impreuna? Minunata supa crema de dovleac!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2013
L M M M V S D
    Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


