Chiftelute vegane

Ianuarie 4, 2013 at 10:11 am 6 comentarii

Pentru anul 2013, mi-am propus, sa nu mai cumpar diverse lucruri pe care sa nu le folosesc, sa expire si sa ajunga direct in cosul de gunoi (valabil si pentru cosmetice si pentru diverse produse alimentare sa zicem).

In toamna am achizitionat de la magazinul DM, unul din magazinele mele preferate, o punga de fulgi de ovaz, o sa pun poza mai jos, sunt fulgii aceia mai mici nu cu bobul intreg. Initial am vrut sa-i consum cu lapte, dupa m-am gandit la iaurt (cu toate ca am avut o perioada de cateva luni, in care i-am consumat numai in aceasta varianta, cu iaurt), niciuna din variantele de mai sus nu ma atragea, mai ramasese varianta cu suc de fructe, dar cum ar trebui sa folosesc storcatorul in fiecare dimineata, cand nu stiu ce sa fac mai repede, am cautat o a patra varianta. Ceea ce-mi place mult sa consum sunt legumele, pot spune ca le mananc din placere, asa sa ca am inceput sa caut retete posibile cu acesti fulgi de ovaz. Am gasit o reteta, pe care bineinteles am adaptat-o, raportandu-ma la ceea ce aveam disponibil in bucatarie si la primul paragraf.

reteta initiala este:

1 cana fulgi de ovaz, banuiesc ca puteti folosi si din cei intregi

1/2 cana apa

1/2 cana nuci macinate

3 morcovi

1 radacina patrunjel

1 radacina pastarnac

3-4 catei de usturoi

1 lingurita boia de ardei sau pasta de gogosari

1/2 lingurita sare

maghiran, salvie dupa gust

RETETA MEA ADAPTATA:

– am pastrat varianta initiala cu exceptia nucilor macinate, pe care le-am inlocuit cu seminte de susan intregi si seminte de in macinate (proportia a fost 3/4 seminte de susan, 1/4 seminte de in macinate);

– am folosit doar maghiran, salvie nu posedam la momentul prepararii.

Aceasta reteta am preparat-o impreuna cu fiica mea careia ii multumesc pentru ajutor.

si acum pozele:

poză (8)

fulgii de ovaz folositi

poză (9)

fulgii pusi la inmuiat

poză (11)

am adaugat semintele de susan si semintele de in macinate

poză (12)

am adaugat usturoiul pisat

poză (13)

am adaugat boia

poză (14)

amestecam

poză (16)

am adaugat morcovii, pastarnacul si patrunjelul fierte si tocate la robot

poză (17)

din nou amestecam ingredientele

poză (18)

am uns tava cu ulei de masline, dupa care am pus chiftelute formate, atunci cand luati compozitie, trebuie sa aveti mana uda

se baga la cuptor 15 minute pe o parte, 15 minute pe cealalta cam la 220 grade

poză (19)

poză (20)

Pofta buna!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS. Ingredientele care se raportau la primul paragraf, si anume cele care in viitor, ajungeau la cosul de gunoi erau  fulgii de ovaz si semintele de in!!!!

Entry filed under: Retete. Tags: , , , , , , , , , .

Iahnie de linte verde

6 comentarii Add your own

  • 1. Alessia  |  Ianuarie 4, 2013 la 10:15 am

    Am gatit foarte putin nu-i asa.

    Răspunde
    • 2. Organic choices in my life  |  Ianuarie 4, 2013 la 10:19 am

      da, reteta se prepara foarte usor si foarte repede!!!!!!!!!!!!!!!

      Răspunde
  • 3. Alessia  |  Ianuarie 4, 2013 la 10:17 am

    Mi-au placut foarte mult chiftelutele.

    Răspunde
    • 4. Organic choices in my life  |  Ianuarie 4, 2013 la 10:19 am

      si mie!!!!!!!!!!!

      Răspunde
  • 5. BIASKITCHEN  |  Ianuarie 4, 2013 la 10:18 am

    O reteta delicioasa!
    Noi am gustat-o deja!
    Felicitari pentru Alessia si Mada!

    Răspunde
    • 6. Organic choices in my life  |  Ianuarie 4, 2013 la 10:20 am

      multumim, ne bucuram ca v-au placut!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Ianuarie 2013
L M M M V S D
    Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


